Informace ke vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (DO 14 DNŮ)

*Tento článek popisuje doporučený postup pro vrácení zboží do 14 dnů. V případě reklamace zboží po 14 denní lhůtě přejeďte níže na článek NÁVOD PRO REKLAMACI.

Nesedí Vám velikost, stříh nebo barva? I to se občas stává, a proto nabízíme možnost do 14 dnů od převzetí zboží vyměnit nebo vrátit bez udání důvodů. Jak na to?

  • Pokud chcete vyměnit zboží za jiný kus, napište nám nejdřív na email: eshop@odnikol.cz, abychom zkontrolovali, že požadovanou velikost nebo barvu máme skladem.

  • Pokud chcete zboží pouze vrátit bez udání důvodů, není problém. V obou případech musí být zboží nepoužité, nepoškozené, v původním stavu. Budeme rádi, když použijete originální obal nebo krabici. Náklady na zpětné odeslání jsou podle obchodních podmínek na Vás. 

Pokud bude vše v pořádku, nejpozději do 30 dnů obdržíte peníze zpátky na účet.

POZOR! Zboží s vlastním textem nebo designem nejde podle zákona jen tak vrátit, pokud se Vám ale něco nebude zdát, tak nám napište a pokusíme se najít společně řešení.

 

Vrácení přes Zásilkovnu:

Krok 1:  Stáhněte si a vyplňte: formular_pro_vraceni_zbozi_odnikol.pdf
Krok 2:  Zabalte zboží spolu s formulářem, ideálně do původního obalu či krabice.
Krok 3:  V aplikaci Zásilkovny vyberte standardní zásilku a vyplňte následující údaje:
                    - Jméno: Nikol Machatá
                    - Tel. číslo: 605 115 271
                    - Email: eshop@odnikol.cz 
                    - Adresa pobočky: nám. Svornosti 2573/6, Brno 616 00 (Solárium Touch the Sun), ID: 28660
Krok 4:  Vygenerovaný kód napište na balíček.
Krok 5:  Doneste balíček na nejbližší pobočku Zásilkovny a nadiktujte obsluze vygenerovaný kód.
Krok 6:  Pokud bude všechno v pořádku, do 30 dnů vrátíme peníze zpátky na bankovní účet.

Pozn.: Email s potvrzením o podání balíčku, který přijde od Zásilkovny, pro jistotu nemažte.

 

Vrácení přes Balíkovnu:

Krok 1: Stáhněte si a vyplňte: formular_pro_vraceni_zbozi_odnikol.pdf
Krok 2: Zabalte zboží spolu s formulářem, ideálně do původního obalu či krabice.
Krok 3: Na stránkách Balíkovny vyberte balíček na pobočku a vyplňte následující údaje:
                    - Jméno: Nikol Machatá
                    - Tel. číslo: 605 115 271
                    - Email: eshop@odnikol.cz 
                    - Adresa pobočky: nám. Svornosti 2573/6, Brno-Žabovřesky 616 00 (Česká pošta Brno 16), ID: 61600
Krok 4: Vygenerovaný kód a jméno napište na balíček podle instrukcí Balíkovny.
Krok 5: Doneste balíček na nejbližší pobočku Balíkovny.
Krok 6: Pokud bude všechno v pořádku, do 30 dnů vrátíme peníze zpátky na bankovní účet.

Pozn.: Email s potvrzením o podání balíčku, který přijde od Balíkovny, pro jistotu nemažte.

 

NÁVOD K REKLAMACI

Podmínky reklamace vadného zboží jsou vypsané v obchodních podmínkách, ve zkratce:

  • Vadné zboží máte právo reklamovat po dobu 2 let
  • Reklamované zboží musí být čisté a suché
  • Za vadu na zboží se nepočítá:
    • opotřebení způsobené jeho používáním
    • vada způsobená nesprávným používáním
    • vada způsobená nedodržením návodu
    • vada způsobená nevhodnou údžbou nebo nesprávným skladováním

Pokud chcete zboží reklamovat, tak doporučujeme nejdříve napsat na email: eshop@odnikol.cz v případě oprávněné reklamace bude potřeba provést vrácení jedním z vybraným způsobů: 

 

Vrácení přes Zásilkovnu:

Krok 1:  Stáhněte si a vyplňte: reklamacni_formular_odnikol.pdf
Krok 2:  Zabalte zboží spolu s formulářem a vytisknutou fakturou, ideálně do původního obalu či krabice.
Krok 3:  V aplikaci Zásilkovny vyberte standardní zásilku a vyplňte následující údaje:
                    - Jméno: Nikol Machatá
                    - Tel. číslo: 605 115 271
                    - Email: eshop@odnikol.cz 
                    - Adresa pobočky: nám. Svornosti 2573/6, Brno 616 00 (Solárium Touch the Sun), ID: 28660
Krok 4:  Vygenerovaný kód napište na balíček.
Krok 5:  Doneste balíček na nejbližší pobočku Zásilkovny a nadiktujte obsluze vygenerovaný kód.
Krok 6:  Pokud bude všechno v pořádku, do 30 dnů vrátíme peníze zpátky na bankovní účet.

Pozn.: Email s potvrzením o podání balíčku, který přijde od Zásilkovny, pro jistotu nemažte.

 

Vrácení přes Balíkovnu:

Krok 1: Stáhněte si a vyplňte: reklamacni_formular_odnikol.pdf
Krok 2: Zabalte zboží spolu s formulářem a vytisknutou fakturou, ideálně do původního obalu či krabice.
Krok 3: Na stránkách Balíkovny vyberte balíček na pobočku a vyplňte následující údaje:
                    - Jméno: Nikol Machatá
                    - Tel. číslo: 605 115 271
                    - Email: eshop@odnikol.cz 
                    - Adresa pobočky: nám. Svornosti 2573/6, Brno-Žabovřesky 616 00 (Česká pošta Brno 16), ID: 61600
Krok 4: Vygenerovaný kód a jméno napište na balíček podle instrukcí Balíkovny.
Krok 5: Doneste balíček na nejbližší pobočku Balíkovny.
Krok 6: Pokud bude všechno v pořádku, do 30 dnů vrátíme peníze zpátky na bankovní účet.

Pozn.: Email s potvrzením o podání balíčku, který přijde od Balíkovny, pro jistotu nemažte.